Reklamace a vrácení zboží
Vždy se snažíme o co nejrychlejší vyřízení reklamace, ať už se jedná o výměnu zboží, případnou slevu nebo o vrácení celé kupní ceny. Chceme, aby naši zákazníci byli 100% spokojeni, proto nabízíme službu VRÁCENÍ ZDARMA na pobočkách Zásilkovny. Díky ní Vám odpadnou starosti s náklady na dopravu spojené s výměnou či vrácení zboží z důvodu reklamace.
-
Pro vyřízení reklamace prosím vyplňte tento reklamační formulář.
-
Vyplněný formulář vytiskněte, vyplňte a podepsaný dokument vložte do balíčku.
-
Vrácené zboží pak bezplatně podejte na libovolnou pobočku Zásilkovny. Dostupné pobočky naleznete níže. Na Zásilkovně jen stačí nahlásit naše ID: 95549557, obsluha Vám následně vytiskne štítek, který nalepí na zásilku a potvrdí Vám odeslání. Ihned po obdržení zásilky Vaší reklamaci vyřídíme a budeme Vás informovat.
Reklamaci je možné vyřídit do 30 dnů ode dne převzetí produktu.