Reklamace a vrácení zboží

Vždy se snažíme o co nejrychlejší vyřízení reklamace, ať už se jedná o výměnu zboží, případnou slevu nebo o vrácení celé kupní ceny. Chceme, aby naši zákazníci byli 100% spokojeni, proto nabízíme službu VRÁCENÍ ZDARMA na pobočkách Zásilkovny. Díky ní Vám odpadnou starosti s náklady na dopravu spojené s výměnou.

 

  1. Pro vyřízení reklamace prosím vyplňte tento reklamační formulář.
  2. Vyplněný formulář vytiskněte, vyplňte a podepsaný dokument vložte do balíčku.
  3. Vrácené zboží pak bezplatně podejte na libovolnou pobočku ZásilkovnyDostupné pobočky naleznete níže. Na Zásilkovně jen stačí nahlásit naše ID: 95549557, obsluha Vám následně vytiskne štítek, který nalepí na zásilku a potvrdí Vám odeslání. Ihned po obdržení zásilky Vaší reklamaci vyřídíme a budeme Vás informovat. 

 

zasilkovna nejblizsi pobocky

 

Reklamaci je možné vyřídit do 30 dnů ode dne převzetí produktu.

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení